سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک                                  

امروزه ما در جامعه ای دیجیتال زندگی می کنیم که طراحی تصاویر بسیار مورد توجه است. از نوین ترین انواع طراحی می توان به طراحی تصاویر متحرک اشاره کرد. با افزایش روز افزون مشاغل بازاریابی دیجیتال، موشن گرافیک می تواند روشی بهینه در بازار رقابتی امروز باشد. بر حسب نوع فعالیت ما در پلتفرم های دیجیتال، انتخاب های شما برای سفارش موشن گرافیک متنوع است. امروزه به دلیل مشغله های فراوان، دیدن یک ویدیو رایج تر از خواندن یک مطلب طولانی در اینترنت است. با توجه به این موضوع، موشن گرافیک بهتترین انتخابی است که می توان برای توضیح یک موضوع پیچیده از آن بهره گرفت. به کمک موشن گرافیک می توان موضوع خسته کننده ای را به شکلی جذاب و قابل توجه به مخاطب نشان داد. سفارش موشن گرافیک از اتلاف وقت، پول و دیگر منابعی که ممکن است برای شما مهم باشد جلوگیری می کند.

کاربرد های موشن گرافیک

امروزه مردم برای چک کردن اخبار، اطلاعات سیاسی و اجتماعی، سرگرمی های مختلف، آموزش مجازی و ... به رسانه های اجتماعی نیاز دارند که با افزودن موشن گرافیک به این اطلاعات، جذابیت برای دیده شدن محتوا افزایش می یابد. کاربرد موشن گرافیک بر اساس برند سازی و تبلیغات متفاوت است. انواع بازاریابی های آنلاین و دیجیتال می توانند برای نمایش اهداف مختلف خود از موشن گرافیک بهره گیرند. موشن گرافیک در پلتفرم های دیجیتال بسیار پر کاربرد است. جذابیت لوگو های سایت های مختلف، با بهره گیری از انیمیشن ها افزایش می یابد که این جذابیت را با استفاده از موشن گرافیک می توان بالا برد. اضافه کردن موسیقی پس زمینه و متن روی تصاویر از روش های متداول برای ساخت ویدیو های تبلیغاتی استه که با کمک موشن گرافیکی می توان محتوا را برای مخاطب با قابل فهم تر کرد. از دیگر کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تلویزیون
  • لوگو و بنر ها
  • سینما
  • تبلیغات
  • سایت ها
  • شبکه های اجتماعی
  • و ...

مزایای موشن گرافیک

برای انتقال اطلاعات، موشن های گرافیکی بهترین روش از لحاظ آسانی و تاثیرگذاری برای مخاطب هستند. موشن های گرافیک بدون نیاز به فیلم برداری در فضای گسترده و خارجی در محیط  کوچکی مثل استودیو قابلیت ساخت دارند. به همین دلایل، هزینه ها و انرژی که ممکن است صرف کنید، برای فیلم برداری طولانی در فضای خارجی برای ساخت ویدیو گرافیکی  کاهش می یابد.

توانایی بالای بصری

با توانایی بالای بصری در نشان دادن مفاهیم مختلف موشن گرافیک می تواند مباحث پیچیده را به مفاهیم قابل درک و فهم تبدیل کند. حافظه بصری انسان، قوی تر از حافظه متنی او است. جلوه های بصری بر روی ذهن انسان اثر گذاری بالایی دارند؛ بنابراین می توان با استفاده از موشن گرافیکی انتقال پیام و مفاهیم پیچیده را با روشی ساده و جذاب بیان کرد. انتقال مفاهیم پیچیده برای مخاطب کسل کننده است؛ اما شما به کمک موشن گرافیکی می توانید مخاطب مرتبط با هدف خود را پیدا کنید و بر روی ذهن مخاطب اثر گذار باشید.

انیمیشن ها و طراحی های خیره کننده

موشن گرافیک با استفاده از تکنیک های انیمیشن، طراحی ها و محتواهای ساخته شده را خیره کننده و قابل توجه می کند که این ویژگی در بهتر دیده شدن ارائه مفاهیم مورد نظر شما بسیار مهم است. می توان با به حرکت در آوردن تصاویر به کمک جلوه های مختلف و انیمیشن، یادگیری را بالا برد و مفاهیم را به راحتی به ذهن سپرد.

تلفیق پذیری

مهم ترین مزیت موشن گرافیکی تلفیق پذیری آن است که می تواند با عنصر های دیگر ویدئو مانند موسیقی، متن و ... ترکیب شود و طراحی منحصر به فردی را به مخاطب ارائه کند. تصاویر متحرک، موسیقی و تصاویر اثر گذاری بالایی روی ذهن مخاطب دارد اما خاص و منحصر به فرد شدن ایده شما نیاز به فاکتور های مختلفی دارد که مفاهیم مورد نظر را با جذابیت بیشتر به مخاطب ارائه کند. برای بالا بردن تعداد مخاطب به کاراکتر هایی منحصر به فرد و محبوب نیاز دارید که اثر گذاری و محبوبیت ایده ی شما برای انتقال مفاهیم افزایش دهد. کاراکتر ها می توانند به گونه ای باشد که مخاطب با آن ها ارتباط خوبی برقرار کند و در ذهن او باقی بماند.

راه حل موثر برای برند سازی

در دنیای امروز موشن گرافیک ها توجه مخاطب را به طور موثری برای نمایش برند به خود جلب کرده ، از طریق برقراری ارتباط ذهنی و احساسی مخاطب با هدف برند شما سطح تعامل و واکنش با محتوا را بالا می برد. به هر میزان که شناخت و فهم شما از مهارت مدرن و به روز در زمینه بازاریابی بالاتر باشد، اطلاعات و پیام شما راجع به محصولات و کسب و کار خود بهتر به مخاطب منتقل می شود. بهره گیری از موشن گرافیک سطح تعامل و واکنش با محتوا، فید بک در زمان کمتر، افزایش جذابیت و قابل فهم شدن محتوا و ساده کردن موضوعات پیچیده برای جذب مخاطب را برای شما فراهم می کند.

قدرت درگیری بالا و انتشار آسان

محتوای ارائه شده به کمک موشن گرافیک، 12 برابر بیش از محتوای دیگر مشارکت مخاطب را به دنبال دارد. موشن گرافیک قدرت درگیری بالایی با حافظه بصری انسان دارد به طوری که طبق آمار گزارش شده است که موشن گرافیک در حدود 80 درصد بهتر از محتوای متن در حافظه به یاد ماندنی است. قدرت درگیری بالا و انتشار آسان موشن گرافیکی فاکتوری است که در فضای دیجیتال امروزی بسیار مهم است. هرشخص با در دسترس داشتن اینترنت و گوشی های هوشمندی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند می تواند محتوای موشن گرافیکی را مشاهده کند و اطلاعات سودمندی را که احتیاج دارد از آن استخراج کند؛ بنابراین انتشار موشن گرافیکی به آسانی در دنیای امروزه امکان دارد که هر کاربر می تواند از آن بهره گیرد و داستانی جذاب به صورت انیمیشن و جلوه هایی جذاب را دنبال کند.

تجربه چند حسی

فاکتور منحصر به فردی که موشن گرافیکی دارد این است که یک تجربه ی چند حسی به مخاطب می دهد. چند حسی بودن از این نظر مد نظر است که در موشن گرافیکی تصویر سازی، کاربرد های انیمیشن، متن محتوا و موسیقی استفاده می شود. مخاطب هدف بر اساس جستجوی خود در حیطه اطلاعاتی که نیاز دارد، روشی که برای کسب اطلاعات انتخاب می کند متفاوت است. باید توجه شود مخاطب هدف چه روشی را بیشتر دنبال می کند. مشاهده ویدیو تبلیغاتی، گوش دادن به محتوای صوتی، خواندن محتوای متنی و یا ممکن است این روش ها با هم همراه شوند و محتوای جذابی را ارائه کند.

 صرفه جویی در وقت و زمان

باتوجه به مشکلات و مشغله های انسان امروزی صرفه جویی در زمان امری بسیار مهم است که هر شخص به آن توجهی ویژه دارد. موشن گرافیکی توانایی انتقال پیام در زمانی کوتاه، همراه با تاثیرگذاری بالا را دارد. این فاکتور مهم باعث بالارفتن تعامل و واکنش میان مخاطب هدف و محتوای تبلیغاتی می شود. صرفه جویی در زمان سبب شده موشن گرافیکی روشی مفید تر نسبت به تبلیغات و روش های قدیمی باشد و در زمان کم کاربر را درگیر کند. طبق گزارش های اخیر مردم با ویدئو های تبلیغاتی کمتر از 2  دقیقه ارتباط بهتری برقرار می کنند. هدف اصلی تمامی بازاریابی های آنلاین کسب درآمد است که موشن گرافیکی در حدود 20 درصد بیشتر از انواع قالب های انتقال محتوا به مخاطب این نرخ را افزایش داده است. افزایش نرخ تبدیل موشن گرافیکی نسبت به سایر قالب های بازاریابی محتوا باعث شده انتخاب مناسب و سودمندی باشد.

 انتخاب مناسب برای اهداف مختلف

موشن گرافیک ها برای بازاریابی دیجیتالی، تبلیغات، اهداف فرهنگی و آموزشی و اقتصادی بسیار انتخاب مناسب و موثری است. ایده های منحصر به فردی می توانند در قالب موشن گرافیکی سازنده و به بهره برداری برسند به همین دلیل است که استفاده از موشن گرافیکی امروزه آن قدر پر طرفدار است. اکثریت کسانی که در در حیطه ی بازاریابی فعالیت می کنند برای ارائه محتوایی جذاب و پر مخاطب با یکدیگر در رقابت هستند. هر شخص می تواند با هدفی که مد نظر دارد از موشن گرافیکی استفاده های متفاوتی کند.

  • ویدئو های تبلیغاتی
  • برند سازی
  • حذف تبلیغات سنتی و جایگزینی تبلیغات مدرن و آنلاین
  • فیلم های آموزش محور
  • محتوای فضای رسانه اجتماعی
  • توصیف و بررسی محصولات

بهبود عملکرد سئو

موشن گرافیک های مورد استفاده در اهداف تجاری الکترونیکی می تواند باعث افزایش چشمگیر مدت زمانی که کاربر در وب سایت می ماند، شود. همچنین میانگین بازدید از صفحات دیگر سایت را تا 260 درصد افزایش دهد و افراط در اغراق را بسیار کاهش دهد. به این ترتیب است که بهینه سازی سایت (SEO) با درصد قابل توجهی افزایش می یابد. از این طریق سایت و محتوای شما می تواند تعداد مشتری بیشتر و هدفمندی به دست آورد به رتبه بالاتری برسد.

قیمت موشن گرافیک

برای کسانی که تبلیغات انجام می دهند ممکن است هزینه ای که صرف آن می کنند مهم باشد و این فاکتور در انتخاب آن ها تاثیر مهمی دارد. قیمت موشن به عوامل مخلتلفی بستگی دارد. با توجه به اهدافی که ارائه می دهید و میزان مخاطب هدفی که نیاز دارید باید هزینه متفاوتی بپردازید. قیمت موشن گرافیکی که شما خریداری می کنید بسته به کیفیت آن متفاوت است و هر مقدار کیفیت، وقت و انرژی که صرف آماده سازی آن می شود بیش تر باشد هزینه ای که می پردازید متفاوت است.

ثبت سفارش موشن گرافیک

سعی کنید قبل از ثبت سفارش در سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی سرچ کنید و قیمت بپرسید و قیمت ها را نسبت به کیفیت موشن گرافیکی مورد نظر بسنجید. بهتر است موشن گرافیکی مورد نیاز خود را از افرادی که رزومه ای خوب دارند تهیه کنید و حتما قبل از ثبت سفارش از آن ها نمونه کار بخواهید که بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. شما می توانید از افرادی که برای تبلیغات و یا محتوای خود از موشن گرافیکی استفاده کرده اند تحقیق کنید و از تجربه آن ها استفاده کنید. از افرادی که تجربه ی استفاده از موشن گرافیکی دارند بخواهید افرادی که در تهیه موشن گرافیکی مورد نظر شما توانمند هستند را به شما معرفی کنند.

موشن گرافیک تبلیغاتی

امروزه با گسترش روز افزون فضای مجازی و گسترش ارتباطات در اینترنت، بستر این فضا ها به عرصه تبلیغات رقابتی تبدیل شده است. تبلیغات هر محصولی  که به بازار عرضه می شود اهمیت بسیار بالایی در دیده شدن و فروش بالای آن دارد که یکی از روش های جذاب برای مخاطب موشن گرافیک تبلیغاتی است. ویدئو همراه با محتوای متن، انیمیشن، صوت و موسیقی که به معرفی و توصیف محصولات می پردازد که همان موشن گرافیکی تبلیغاتی است می تواند یک روش مناسب برای عرضه محصول به بازار و فروش بالا باشد. موشن گرافیک تبلیغاتی در واقع یک انیمیشن است، اما با متن که جز اصلی آن است همراه می شود و نوعی طراحی گرافیکی متحرک است که به بهترین صورت کسب و کار شما را معرفی می کند. با ایجاد تصاویری جذاب، نوین، قیمت مناسب می تواند محصول، خدمات و یا کسب و کار شما را معرفی کند.

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

در این مقاله راجع به موشن گرافیک برای شما توضیح دادیم و موشن گرافیک تبلیغاتی را برای شما تعریف کردیم با توجه به تعاریفی که در این مقاله گفته شد شما حتما نتیجه ی درست و منطقی خود گرفته اید و توجه دارید به این که چقدر این مسئله در کسب و کار شما اهمیت ویژه ای دارد و تاثیرگذار است. اگر می خواهید از این خدمات استفاده کنید توصیه می کنیم حتما افرادی را انتخاب کنید که رزومه خوبی دارد و حداکثر مقبولیت را میان مردمی که از خدمات آن ها استفاده کرده اند داشته باشد. موشن گرافیک تبلیغاتی می تواند تاثیر خوبی در کسب و کار شما دارد.

براساس گزارشات علمی، تولید کنندگانی که ازموشن گرافیک استفاده می کنند تا 49 درصد نسبت به رقیبان خود کسب درآمد بیشتری دارند. همچنین 64 درصد کاربران پس از دیدن ویدئو های تبلیغاتی و موشن های گرافیک خرید می کنند که نشان می دهد میزان قابل توجهی از تبلیغات موثر را شامل می شود. موشن های گرافیک را می توانید در بستر های متنوعی چون تلویزیون، اینترنت، وب سایت ها و ... به اشتراک بگذارید به همین دلیل انتشار تبلیغات آسان می شود و درصد بیشتری از کاربران می توانند این تبلیغات را مشاهده کنند و فروش بیشتر خواهد بود.

سفارش موشن گرافیک